Nya Året

Det nya året är äntligen här och mycket har hänt de senaste 24 timmarna. Jag har gjort mig mina tabbar och jag har VÅGAT MER! ;) After failure comes success! Gav mitt nr till den heta killen som jobbar på cafét bredvid mitt jobb. Han är sååå söt! Att jag ens våga förvånade mig. Att jag ens flörta me han förvånade mig! Men stolt är jag ändå :D Tabben vill jag inte ens nämna räcker med att ja vet att det var en tabbe och ja måste leva med det för resten av mitt liv. Fick iaf nånting bra utav det oxå. Men men lång historia.

Nyårsafton spenderades först på jobbet. I 10-timmar *suck* Sen åkte vi hem till Poi och firade nyår där.
Det vart Poi och hennes kille och Po och hennes kille. Poi snubbe TopTap hade med sig en kompis oxå.
Mysigt var det med pizza som vi trodde att vi inte skulle få (nästan alla pizzerior hade stängt) och en massa snacks och godis. Wii vart det oxå. Super kul. Ser nog ändå mer fram emot imorn då det blir Ling-Ling kväll hemma hos mig. Blir pyjamas party med sukiyaki och champange. Haha knasig kombination. Får se om det sist nämnda kommer bli av. ;)

Nej nu måste ja ta och gå och lägga mig. Vart alldeles för lite sömn igår natt. Sayonara // Linn


Kommentarer
Postat av: Po

Säg till Helen att philosophy osså funkar...

2010-01-03 @ 11:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0