Skulle ha sovit....

Typiskt... att man inte sover när man kan asså.
Var ledig igår. Skulle ha träffat min söta Heidi men hon avbokade mig :(  Ringde Poesi och kom med den briljanta idén att vi skulle gå på bio. Men icke sa nicke. Slutade med att jag, Poesi och Parinya gick och julhandla lite. Först julhandla sen vart det middag. Stackarna vart helt utmattade av gå på stan. Först säger de att de inte är hungriga sen såg dom ut som zombies! Hahaha! Mina söta ling lings. Love them! Vi gick iaf till Tjabbah Thai på Wallingatan och åt. OMG va god mat de har! Vi beställde hela FYRA rätter! Och tro mig att vi rensa allt! Det blev Tom Kha Kai, Pla Nin Thaad, Lab Moo och Panäng Nua. Jummy jummy ^.^ Till efterrätt (och ja det blev efterrätt *haha*) blev det Kokosglass. Hur gott som helst. :) En liten skål räckte till alla tre. Den var ganska mäktig.
Under middagens gång fick jag ett samtal från Mäklaren. Han ville ses. Trodde han hade gett upp men nej.
Tänkte väl efter sista gången vi sågs att han inte skulle höra av sig något mer med tanke på hur det gick. Jag hade iaf inte förväntat mig att han skulle höra av sig. Anyhow. Vi bestämde att vi skulle ses. Eftersom han inte ville träffas ute och jag ville inte ha hem han till mig. Blev det att vi skulle ses hemma hos honom. Min första tanke var ju att "jahapp here we go again" men eftersom han sa att vi bara skulle ses och "hänga" så antar ja väl att jag var för godtrogen. Så var ju definitift inte fallet. Han var väl ganska laid back till en början och gick runt och fixade och trixade med en massa olika saker. Jag passade då själv på att vandra runt lite i hans grymt snygga lägenhet och kolla in hans grejer. "Nice" tänkte jag för mig själv. Hans hund var hur söt som helst som sprang efter mig vart jag än gick med hans leksak i munnen vifftandes glatt på svansen. Efter att ha inspekterat hans lägenhet parkerade jag mig i hans soffa. Efter en liten stund kommer han in i vardagsrummet. Ombytt till lite mer bekväma kläder som mer såg ut som träningskläder. Sätter sig klistrad bredvid mig på soffan. Sjunker ner lite så han nästan halv ligger bredvid mig. Vi säger inte så mycket och jag känner själv hur det börjar bli lite obekvämt... Vet inte riktigt vad ja ska säga förutom "jahapp", "jaaa..." så pinsamt. Han börjar röra sig närmare mig. Drar mig till honom med ett fast grepp runt mig nacke och lägger sina läppar mot mina. Jag kan inte förneka att killen inte var bra på att kyssas. För det var han. Vi ligger nu där i soffan och småhånglar. Känner att hans händer är överallt på min kropp. Allting går för fort och ja drar mig tillbaka för att hämta andan. Då kommer ja till mina sinnen. "Herregud! Va snabbt allting går!" Han tittar på mig och säger "vadå vill du inte? Kom igen ja vet att du vill." Vadå vad menar han? Bara för att man småhånglar och har lite mysigt behöver inte antyda på sex?! Men jag måste erkänna att jag var ju trots allt lite småkåt vid det här laget.
"Jag tror jag ska gå" säger ja lite tyst.
"Varför?" säger han förvånad.
"Klockan är mycke. Det är nog dags. Du är säkert trött också. Det är jag med för den delen."
"Men lägg av! Jag är inte alls trött. Sluta va så larvig! Kom tillbaka hit nu. Jag vet att du vill."
Frågan var ju den. Ville jag lr ville jag inte? Han drar mig till sig igen. Kysser mig passionerat. Och ja känner hur jag ger efter....
Efter ligger han där rå svettig. Jag svettas inte en enda droppe på mig kropp. Det gick på, vad kan det ha varit. 10minuter kanske. Herrejösses! Jag var tvungen och fejka IGEN! Han går in till duschen och duschar av sig. Jag klär på mig snabbt så jag kan göra en snabb exit. Sitter där och tänker. Snubben måste skämta! Han sög ju! Vilken besvikelse. Snubben kysser hur jäkla bra som helst men när det kommer till the real deal så kunde han knappt prestera. Han kommer ut ur duschen och ser mig sitta där påklädd.
"Oj, du va snabb!"
"Mmmm... ja tänkte att ja ska gå nu. Så vi får nån sömn inatt"
Han sätter sig på soffan bredvid mig igen. Drar mig till sig och ger mig en stor kram och en puss.
"Mmmm... ok... Känner mig ganska trött ja me."
YES! Tänker ja. Äntligen kan ja ta mig härifrån. Trodde jag ja. Han börjar då fråga en massa frågor om mig. Om mina föräldrar etc. What the fuck?!! Ska han börja snacka nu?? Jag som bara vill hem! Jag svarar snabbt på hans frågor, slingrar mig ur hans grepp och upp ur soffan. Börjar röra mig mot dörren. Han kommer sakta efter. Ja klär på mig mina ytterkläder och är redo att gå. Han går fram till mig och ger mig en kram. Jag räcker ut handen mot dörren. Han tittar på mig med en konstig blick och säger
"Ingen puss?"
Ger han en snabb puss på munnen och går sedan ut genom dörren. Äntligen påväg hem till min säng. Som sagt ja skulle ha stannat hemma och sovit....

Kommentarer
Postat av: Po

Du ringer mig ikväll!

2009-12-15 @ 12:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0