On a Mission!

Känns som om tiden bara tickar iväg! Hinner inte med! Måste bara säga att det här året har varit skit för min del. Måste ta tag i det här och göra nånting bättre så att nästa år inte blir lika värdelöst. Vet att inte mycket kommer att ändras. Men allting ligger ju oxå hos mig själv. Bara jag som kan ta tag i det. Jag är inte en sån som brukar lägga nyårslöften iaf inga som ja vet att ja inte kan hålla. Jag la ett förra året och då var det att ja skulla faan ta och VÅGA MERA! Har ja nu vågat mer detta år? I think not. Inte mer än vad ja normalt gör. Jag måste VÅGA MER! Ännu mer! Inget ska få hålla mig tillbaka. Vill ja nånting, gör det. Vill jag ha nånting, ta det. No more holding back.
It's the tiger in me that has to come out.
Mitt andra misson blir fan och hitta mig ett bra ligg. Som min polare. Hon säger att hennes pussy ligger i koma och att det lär ju ta en speciell jävel för att återuppliva den. Och då menar ja att då duger inte vad som helst. Om ja inte fixar det snart så kommer ja oxå hamna i koma.
And we don't want that. Trust me.
Inte bara ett ligg heller utan en bra kille överhuvudtaget. Man blir ju inte yngre. Och varje timma, minut, sekund som går förbi kan du aldrig få tillbaka. Så det är bara att blicka framåt. Och framåt för mig är att ta varje sekund och göra det till de damn bästa sekunderna man någonsin haft.
Live for the moment not the past.
Så vad har ja kommit fram till? Våga mer and find me a man. Kan det va så svårt?



Dont wanna end up like this Pussy ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0