Mellandagsrea

Ledig nu i två dagar. Igår var jag på IKEA med Nadja och Dylan. Köpte en massa onödiga saker. Men alltid kul och shoppa lite. Sa till mig jälv att ja inte skulle ta mig ut till mellandagsrea vimmlet men suget är nog för stort!! Känner hur det kliar i fingrarna på att man vill hitta en massa fynd. Framför allt nya kläder! Så idag har jag lyckats övertala min lilla hun bun Po att följa med mig ut på jakt efter något roligt :D
Kommer förhoppningsvis komma hem med en massa fynd. Längtar!!! Ska väl gå och göra mig iordning så jag kommer ut nån gång idag. Senare ikväll blir det till Sollentuna och träffa Amanda på ett glas lr två. Får se hur det kommer sluta. Ska jobba imorn så det får inte bli allt för mycke.

Tudiloo så länge // Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0