ahhhh.... donuts....

                         

Nu när julmarknaden har kommit till Sergelstorg passa då för guds skull på att gå förbi och köp dig några riktigt rejäla och härliga donuts. Såå jummy!
Påminner mig om för nått år sen ja va så sugen då donuts och skulle gå förbi och köpa mig nåra stycken. På den tiden hade ja lösnaglar oxå. Går fram till försäljaren och säger:
"Hej! Fem donuts tack! "
"Det blir 65kr."
Jag sticker ner handen i plånboken och tar upp mina sedlar. Ska lägga dem på glasdisken och ena min nagel går av. Han tittar förskräckt på mig och säger:
"Oj! Gick det bra?!"
"Ja! Ja!" säger ja och tar snabbt upp nageln och lägger i fickan.
Han kollar fortfarande förskräckt på mig men ja tar mina donuts och går snabbt därifrån. Men shiit va pinsamt det där va! Hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

mumsigt ^^,

2009-12-17 @ 01:35:12
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Perry

Hahaha... shiiiit, asså. Du e ju så pinsamt!

2009-12-19 @ 08:50:07
URL: http://www.pom-pui.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0